12 Haziran 2008 Perşembe

bebek patiği

Kızımın patiği yeleğine takım olsun istedim,birini diktim birini dikmeden resimledim ki örmek isteyenlere kolaylık olsun.
kısaca anlatayım ipim ören bayan bebe,şiş no 2,5,
25 ilmekle başlayıp 15 diş haroşa ördüm.(ters düz diye sayarsanız 30 sıra oluyor)sonra 8 ilmek kesip pembe iplikle örneğe geçtim,ilk sıra haroşa,
2.sıra şişe iplik dolayarak artırdım, 2 ilmegi birlikte örüp eksilttim bu sıra hep bu şekilde...
3.sıra haroşa ve 4.sırada beyaz ipliğe geçip 4 sıra 1 ters 1 düz ördüm..
7 pembe sıradan sonra şişe 8 ilmek attım 25 ilmek oldu.15 sıra haroşa yapıp bitirdim.
dikerken pembe kısımları büzüp diktim,tabanı ve yanları dikip ponpon yaptım.işte bu kadar umarım açıklayıcı anlatabilmişimdir.
patiğin yeleği için tıklayınız.

4 yorum:

  1. MERHABA CANIM.YİNE SANA İŞİM DÜŞTÜ.BLOGUMDAKİ RESİMLER YAZILAR BİRDEN GİTTİ.NE OLDU BİLMİYORUM.BİR BAKSAN DİYORUM.EĞER YAPABİLECEĞİN BİR ŞEYSE ŞİFREMİ VEREYİMDE BİR BAKIVER OLURMU?
    CEVABINI BURAYA YAZ,BENİMKİNE YAZILMIYOR ÇÜNKÜ.BEN GELİR BAKARIM

    YanıtlaSil
  2. Ay canım yardım istedim ama uzun uğraşılar sonucu eşim sorunu halletti.sağol canım yine rahatsız ederim.

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuş patiklerin,eline sağlık,bebişin güle güle günlerde kullansın,sanada iyi haftasonları diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Hola, estoy enamorada de tus tejidos, pero no encuentro la forma de traducirlos correctamente. Muchas gracias por compartir tan bonitos trabajos.. Felicidades..

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin