1 Temmuz 2008 Salı

fermuardan çanta,cüzdan yapımı

çook önce yayınladığım fermuardan çanta yapımı bana en çok sorulan yapımlar arasındaydı bende elimde malzeme olmayınca hali hazırdaki minik çantamı söküp kızıma minik çanta yaptım ve aşama aşama resimledim sizler için yapmak isteyenlere kolay gelsin.
makineniz yoksa elde 15 dakika sürüyor,elde en fazla 30 dakikada dikebilirsiniz.

resim 1 : cüzdan veya bu ebatlarda minik bir çanta için 5 metre civarı fermuar ve fırfırlı organze şerit.çanta yapacaksanız 10 metre yeterli oluyor,ben bu renkleri sizler daha net görün diye seçmiştim kahve ve siyah ile daha güzel oluyor.

fermuarı açın çıkarın tekrar resimde görüldüğü gibi takın.


resim 2. ben renkli iple dikilecek yerleri gösterdim.
resim 3 : dikiş ipinin yönüne göre dikmeye devam edin.bu kısımda önemli olan köşeleri düzgün ve dikkatli dönüp dikmekresim 4 : iğne ve ipliğin yönüne doğru fermuarın bitimine kadar dikin,fermuarın bitimine doğru fermuarın biri çantanızın tabanı büyüklüğünde tek kalacak o kısım cantanın ağız kısmı....elde dikecekseniz sıkı dikin,makine de dikecekseniz zigzag dikişinde dikin,yoksa normal dikişde olur.resim 5 : kullanacağınız organze,şerit veya pul hepsi de güzel duruyor,resimde ki gibi iğneleyip dikin.fermuarın bitimine kadar dikilecek.resim 6 : ve dikiş işlemi bitti fermuarı kapatarak cüzdan veya çantamızı oluşturabiliriz.resim 7 : son olarak tek parça kalan fermuarımızı şekilde ki gibi diktim ve bitti benim çanta sapı için malzemem kalmadığı için sonra yapacağım siz sap kısmını unutmayın.umarım yararlı bir anlatım olmuştur.alttaki de çanta versiyonumuz :)



9 yorum:

  1. merhaba güzelim güzel fikir gecenlerde derya baykalın proğramında göstermişlerdi ama oturup izlemek için zamanım olmamıştı ellerine sağlık birde ne diyeceğim blogcuda yorumlarım var ama okuyamıyorum dolayısıyla onaylayamıyorumda boncuk hanımada yazdım onunda onaylı ve görebiliyorum nerede hata yapıyorum yardımcı olurmusunuz iyi günler

    YanıtlaSil
  2. ellerien sağlık canım güle güel kullan ..emeğine sağlık çokda güzel açıklamışsın anlatımlarda en etkini resim..tekrar emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. MÜBAREK ÜÇ AYLAR BAŞLADI.ALLAH (CC)RECEB LE ŞABAN BİZLERE HAYIRLI KILSIN RAMAZANA KAVUŞTURSUN İNŞAALLAH BU MUBAREK ÜÇ AYLARI EN GÜZEL ŞEKLİYLE DEĞERLENDİRMEYİ NASİB
    EYLESİN.AMİN.hayırlı günler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. canım benim ellerine sağlık çok hoş olmuş.güzel bi buluş valla içi hep dolu olsun maralım helalinden inşlh.bende uğraşıyorum iş güç işte toz tufan kopuyo burda aynı işi her gün yapıyoz allahtan kıslar evdede bi bezde onların eline tutuşturuyorum.işte böle güzel şehirin melek kadını siboşunun maralı mercimeğin ve abisinin güzel annesi.öpüldün çok a.e.ol deyzemin elinden öp kardeşlerimede çokkkk slm

    YanıtlaSil
  5. maralcım merhaba bir süredir misafirlerim vardı,hiç internete giremedim.çok güzel şeyler yayınlamışsın emeğine ellerine sağlık.şalın detayları içinde ayrıca tşk.ikiörneğide arşivimde saklayacağım şidi bu sıcaklarda elime bir şey alamıyorum,sevgilerimle
    http://didems.blogcu.com
    http://hobbyknitting.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Selam..
    It's great idea..thank you so much.
    Have a nice day.

    YanıtlaSil
  7. Büyükte hoş olmuş arkadaşım ellerine sağlık hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin