11 Eylül 2008 Perşembe

kız çocuklarımıza panço


ehh nihayet örgü zamanları başlıyor :)) kızımın şeker pançosu rengi o kadar tatlı ki şeker gibi geliyor bana:)teyzesi ördü kızıma biraz büyük seneye giyeriz İnşallah..şapkası ve atkısı var onları da yayınlarım ileri ki günlerde...

örneğe gelince kolay bir örnek ip bilinen simli iplerden şiş no :4 panço şapka ve atkı takımı için 5 yumak gidiyor.

150 ilmek başlıyoruz,15 ilmek haroşa bir artır 3 topla 1 artır 15 ilmek haroşa bir artır 3 topla 1 artır..model bu tekrarla bitiyor ,iki parça örülüp dikiliyor,sonra da süslenip bitiyor..

kenar süslemesi için tıklayınız... örneğin yaka ayrıntısı için tıklayınız.

8 yorum:

  1. Kızın güle güle giysin, pembiş pembiş çok tatlı olmuş. örenlerin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. s.a.
    hayırlı akşamlar bi tanem.benim karabiberime de ne kadar çok yakışır pembe.Allah nazarlardan saklasın güzelimi.kardeşinin de ellerine sağlık canım.
    kızım şimdi büyümüştür dimi.maşallah ,emeklemeye başladımı?

    YanıtlaSil
  3. elleirne sağlık teyzesi negüzel ciciler yapmışş şeker kıza şeker renginde ciciler..,
    güle güle giysin cicilerini kızın canım

    YanıtlaSil
  4. selam ablacım görüşmeyeli nasılsın çok şeker olmuş bu rengi gibi
    kara kızım güle güle giysin inş.hayırlı akşamlar ablacım seni ve çocukları öptüm sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. selam pançonun rengide modelide çok şirin ne güzel yakışır şimdi giyince maşallah diyelim en güzelinden bir haftasonu diliyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
  6. teyzenin eline sağlık diyorum pek güzel olmuş. güle güle kullansın kızın inşallah:))

    YanıtlaSil
  7. Üstteki resme bayıldım. Nakış saatini (benim için keyif saati, etamin işlemeyi çok sevdiğim için) ne kadar da güzel anlatıyor.

    YanıtlaSil
  8. s.a.
    hayırlı geceler canım.kusura bakma birkaç gündür uğrayamadım.yeni hafta sağlık ve huzur getirsin.hayırlı sahurlar.a.eo.

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin