22 Ekim 2008 Çarşamba

dünya çapında arkadaşlık ödülü


sevgili arkadaşlarım boncukdevrim,dantel83,muazzez,ulusoydantel,elay-sados,gonuldenele,alpinch,dantel81 , berru78esila , myoopie,gulaysem ,http://sukruyilmaz.net/blog/,metekan , laylaa73,dunbugunyarin bu güzel ödüle beni de layık görmüşler çok teşekkür ederim hepsine,ben bu ödülü pek bir sevdim çok hoşuma gitti gururlandım :)

bu arada elay-sados ablama ödülle ilgili yazısına da harfi harfine katılıyorum merak edenler sayfasından okusun.

bu ödül önce beni bu ödüle layık görenlere sonra tüm arkadaşlarıma gitsin ,bu güller de arkadaşlarıma kabul buyururlarsa :)

3 yorum:

  1. Tebrik ederim canım. Sen bu ödülü Hak ediyorsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. canım benim ödüllü arkadaşım benim :)ben geç kaldım ama hoşgör ..sayfamda kabul edersen ödülün:)

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin