14 Şubat 2009 Cumartesi

cici bebek yelegi :)



önce niye cici bebek yeleği söyleyim kızımdan dolayı,kızım yeni yeni kelimeler söylüyor ve bu yeleği her gördüğünde cici ciji diyor :)
bu yeleği altınörgü forumunda bebek yeleği etkinliği için ördüm anlaşılacağı gibi ikizlere ördüm hatta görüldüğü gibi biri yarım...
gelelim yapılışına ipim bravo bebe şiş no :3 1,5-2 yaş için
90 ilmekle başladım 4 sıra haroşa ördüm,arkalı önlü 8 sıra oluyor.
turuncuyla 8 ilmek haroşa beyazlı iple 9 ilmek düz(ÖN),1 artır 1 düz 1 artır,13 ilmek düz(KOL),1artır 1 düz 1 artır,25 (ARKA)ilmek düz,1 artır, 1 düz ,1 artır,13 ilmek düz(KOL),1 artır 1 düz 1 artır,9 ilmek düz(ÖN),1 artır 1 düz,1 artır,8 ilmek turuncu iple haroşa
2.sıra tüm ilmekler ters
3.sıra.turuncu iple 8 ilmek haroşa beyazlı iple 9 ilmek düz,1 ilmek artır 3 ilmek düz,1 ilmek artır,13 ilmek düz, 1 ilmek artır,3 ilmek düz ,1 ilmek artır,25 ilmek düz,1 ilmek artır,3 ilmek düz,1 ilmek artır, 13 ilmek düz,1 artır,3 düz,1 artır,9 ilmek düz 8 ilmek turuncu iple haroşa
4.sıra tüm ilmekler ters
yaka artırmasında ilk v şeklindeki artırmada 9,13,25,13,9 ilmekler sabit arada artırma yapılan yerlerdeki ilmek sayısı 9 ilmek olunca tekrar v şeklindeki artırmaları yapıyoruz.(anlatması çok zormuş:))
kol kısmını istediğim boyuta gelince turuncu iple haroşa yapıp kestim ve bedeni düz örüp bitirdim.

10 yorum:

  1. İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞIM GERÇEKTEN ÇOK CİCİ OLMUŞ YELEKLERİN CANIM ELLERİNE SAĞLIK İYİ HAFTA SONLARI

    YanıtlaSil
  2. bebek yelekleri çok güzel.ellerine sağlık.bu arada haklısın resim çekerken gündüz flaş kapatmam lazımdı ama bende işte hep unutuyorum.sana iyi pazarlar dileirm şimdiden.

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık canım ikizler iyi günlerde giysinler.

    YanıtlaSil
  4. çok cici olmus gerçekten.ellerine sağlık.renkleri de cici.güle güle giysinler.selamlar

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuşlar gerçekten ellernize sağlık

    YanıtlaSil
  6. begenmene sevındım sekerım mutlaka beklerım bu arada yıne dokturmussun masallahhhh ıkıslerı kıskancam artıkın ne guzel halasın ;)) yoksa dezzemıydın bacum sasurdum :))

    YanıtlaSil
  7. s.a.
    hayırlı geceler canım.özlemişim sizleri.gene çok güzel işler paylaşmışsın.kendimi iyi hissedince ilk geldiğim yer senin blogun oldu.bide boncuğa uğrayayım,merak etmesin.ellerine sağlık canım.ikizlerde sağlıklı günlerde kullansınlar.yeni hafta da sevgi ve huzur eksik olmasın yüreğinden.Allaha emanet ol bacım.

    YanıtlaSil
  8. gerçekden çok ciciler canım ellerine sağlık ikizler güle güle giysin..benim kızımda elimde ördüğüm herşeye cici cici diyor.bir kere denemeden de kimselere vermiyoruz:)
    güzel bir haftaya başlaman dileğiyle hayırlı geceler canım

    YanıtlaSil
  9. Selam hanim tatlim..
    I think those are very cute and its awesome!
    ellernize sağlık.
    Lady Hands.

    YanıtlaSil
  10. marifetli ablacım benim ellerine sağlık çok harika olmuş güle güle giysinler inş. öptüm seni ve çocukları

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin