15 Ocak 2009 Perşembe

blogu durdurma ...




SEVGİLİ ARKADAŞLARIM BLOGUMA BİR SÜRE ARA VERİYORUM.EN KISA ZAMANDA ARANIZDA OLMAK DİLEĞİ İLE HEPİNİZİN CUMA GÜNÜ MÜBAREK OLSUN...

dipnot:)onaylamadığım yorumlarda bazı arkadaşlar ve ziyaretçiler nedenini sormuşlar,blogu sadece bi süreliğine durdum sadece elişi v.s. yayınlamayacağım,blog arkadaşlarıma ziyaretlerim devam edecek burdayım yani ...
sadece orada minicik bebekler çocuklar filistinli kardeşlerim can çekişirken içimden bir şey yayınlamak gelmiyor..hepimiz dua edelim bir an önce bu vahşet bitsin İnşallah(Amin)

7 yorum:

  1. canım benim hayırlı geceler.blog durdurmada kastığımız blogumuzdan tamamen elimizi çekmek değil.filistine destek yazıları yayınlayabiliriz.aslında tek bir resim oluşturup blogcular olarak hepimiz bu zulüm bitinceye aynı resmi yayınlayalım diye düşünüyorum.Canısı sen bu konularda uzmansın güzel yazılar yazıyorsun.ne dersin yapabilirmisin.cumamız mübarek olsun..sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. selam ablacım ,ne zamandan beri uramıyorum maşallah güzel şeyler eklemişsin :))öptüm seni blog durdurmaya bende katıldım inş.çabalarımız sonuç verir.

    YanıtlaSil
  3. yaşananlar insanlık ayıbı elimizden birşey gelmiyor dua etmekten başka kararına saygı duyuyorum iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  4. inşallah görüşmeler snuç verirde bu zulüm biter.Bence mısırda israil kadar zalim.Güya mülüman bir ülke.kimin yanında yer alıyor yazıklar olsun mısırada.neyse canım benim resimden kasdım üzerinde kahrolsun israil,lanet olsun israile gibi bir yazıyı farklı dillerde bir resim üzerine yazarak yayınlayabilirmiyiz acaba diye düşünmüştüm.blogumuza yerlide geliyo yabancıda herkes bilsin tavrımızı diye.Neyse dediğim gibi inşallah bir an önce biterde bu vahşet biraz rahatlarız.İsraile kinimiz bitecekmi hayır elbette.Gitmem lazım canım evde misafirim var nete gelemedim bugün anca şimdi 5 dklığına geldim.inşallah gece yine uğramaya çalışacam.görüşürüz.

    YanıtlaSil
  5. Selam canım seni ve dantel 81'i en kısa zamanda tekrar aramızda görürüz inşallah. Dantelistan'a katılıyorum, kararınıza saygı duyuyorum.

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin